Salonvoorwaarden en Info
Op deze pagina kan je enkele salonvoorwaardenterugvinden die instituut LaBelle in acht neemt.
Deze voorwaarden wordenopgesteld (Om iedereen met de beste service verder te helpen) en
een zo prettig mogelijke omgeving te creëren voor zowel de klant als de schoonheidsspecialiste.
Wanneer je een afspraak maakt via mail, telefonisch of online ga je hier automatisch mee akkoord.
Let wel op, een afspraak is pas vastgelegd wanneer u hier een bevestiging per mail van ontvangt,
krijg je geen bevestiging ?Dan kan je uiteraard contact met ons opnemen.
Wanneer je te laat bent
Gelieve tijdig aanwezig te zijn voor je afspraak. Merk je dat je toch wat later zal zijn? Verwittig dan even telefonisch. Ben je veel te laat op de afspraak, zijn we genoodzaakt de behandeling in te korten of kan deze helaas niet meer doorgaan en dien je een nieuwe afspraak te maken. Indien de behandeling niet meer doorgaat, wordt er 50% van de prijs van de behandeling in rekening gebracht.
Annulaties
Annuleren kan kosteloos tot 24 uur voor aanvang van jouw behandeling. Bij laattijdig annuleren wordt er 50% van de prijs van de behandeling in rekening gebracht. U krijgt ook steeds de kans om iemand anders te vinden die uw plaats kan innemen, zodat de annulatie kost vervalt. Bij het niet betalen van deze schadevergoeding/herhaaldelijk annuleren van een afspraak zijn wij genoodzaakt om voor de volgende afspraak een voorschot te vragen.
Kom je niet zonder te verwittigen?
Komt u niet opdagen, dus no show, zonder te verwittigen, zal de behandeling voor het ganse bedrag in rekening gebracht worden. Dit draait om wederzijds respect. Er wordt gewerkt met een strakke planning. We hebben tijd voor u gereserveerd, er kan dus geen andere klant deze plaats opvullen. U krijgt altijd een bevestiging per mail, dus een afspraak vergeten is vrijwel onmogelijk. Er kan pas een nieuwe afspraak gemaakt worden als het openstaand bedrag vereffend is.
Bereikbaar
Het salon is te bereiken tijdens de openingsuren, wil je een product afhalen na openingstijd ? Gelieven dan eerst contact met ons op te nemen. We proberen alle berichten zo spoedig mogelijk te beantwoorden binnen de openingsuren, gelieve hiervoor uw begrip. Online afspraken kunnen steeds gemaakt worden via de website of Facebook.
Betaling
U kan bij ons in het salon contant of per bankcontactapp betalen. Bankcontact of overschrijving is niet mogelijk.
Voorshotten
Ben je nog geen klant en sta je nog niet in het systeem, dan betaal je eenmalig een voorschot bij jouw eerste boeking. Wanneer je bij ons in het salon afrekent, betaal je uiteraard het resterende bedrag.
Boek je in de toekomst nog een afspraak? Dan hoef je geen voorschot meer te betalen.
Ontvang je van ons een “gemiste afspraak”-e-mail door het te laat annuleren of niet komen opdagen? Dan betaal je bij jouw volgende online afspraak opnieuw een voorschot.
Je krijgt pas een afspraakbevestiging wanneer wij het voorschot hebben ontvangen.Wij hebben toestemming om een bewijs van betaling/overschrijving te vragen om zo je afspraak te kunnen bevestigen. Een voorschot wordt in geen geval terugbetaald, deze kan je hergebruiken bij een andere afspraak.
*Privacywetgeving
Wanneer je het formulier voor een online afspraak gebruikt, ga je automatisch akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om contact met jou op te kunnen nemen.